DALŠÍ AKCE: SJC Koniáška, Silváč, Alpy

BT pochod 2017

19. listopadu 2017 v 15:54 | Sekouš
17.11. se sešlo okolo 10:30 jádro BT teamu včetně nastupující mladé generace v Sedmihorkách na vlakovém nádraží. Vše již tradičně odstartoval exáč v kolejišti a mohli jsme vykročit vstříc 14.ročníku.

Cestou jsme málem přišli o druhého nejmladšího člena týmu Terezku. Nicméně Švihe ukázal, že stále umí 100m hluboce pod 10 vteřin a zachránil dcerku před jedoucím autem.

Klasické focení v lázeňském altánu se napotřetí povedlo, ale o kvalitě fotky můžeme diskutovat (sorry bejci).

Výstup na Hrubou skálu byl pro Lebkyse s kočárkem zážitkem. Především skalní soutěsky mu dali zabrat. Nahoře klasický párek (Kape zvládl rovnou 3), hrany a lahvové pivko. Dandu jsme naučili počorovat meč o stejné výšce jako je on sám. Mates vzal nějaký ten náramek a řetízek. Terka pokouřila Pidisovu velikost a mohlo se vyrazit na Kodyho skálu.

Zde zapalujeme první svíčky dne, zavzpomínáme, popijeme modifikovaného čerta od Mrazáků (rum x slivovice) a vzhůru na Valdštejn.

Cesta pekelně utíká a na Valdštejn dorážíme v rekordním čase. Proto se musíme chvíli zdržet a využijeme volného velkého stolu vevnitř. Gulášovka, bramboráčky a točené pivko to jistí. Volnou chvíli nám zpříjemní hraním na kytaru trio mladých šviháků. Bohužel cca po 5minutách hospodský nevydržel a kytaru odnáší. Hendys je daleko (cca 1km) a tak raději vyrážíme dál v našem putování.
U Hendyho stromu neřestí zapalujeme druhou sadu svíček, zviditelníme jméno vyryté do stromu, zavzpomínáme a zjistíme, že BT pochod s dětmi, by rozhodně nedal… Jdeme házet šišky. Vzhledem k relativní střízlivosti všech účastníků se rekordně trefujeme. Romča potvrzuje svoji neporazitelnost a již několikátý ročník v řadě netrefuje ani jednu šišku. Kapka a Dejv ji v tom nechtějí nechat samotnou a šišky zahazují. Kozy a ptáky ven!

Rozloučíme se s Hendym a jdeme na barikádu. Po příchodu zjišťujeme, že práce to nebude složitá, protože loňské nánosy jsou nedaleko. Pouštíme se do práce a kolemjdoucí fanoušci nás maximálně podporují v našem činění. S jednou "mladou paní" zavzpomínáme, jak je hezké to tu vždy 18.11. objevit a odklízet. Ujistíme ji, že i příští rok to nebude jiné.

Lišácký se vyhýbáme speciální jednotce, která na nás byla zavolána a skrýváme na se vršku Hlavatice. Viditelnost 50m nám poskytuje neopakovatelný výhled do Turnovské krajiny.

Vychčijeme se z vršku a vzhůru do závěrečné hospudky U Koubusů, kde jsou rybí hody. Cestou využijeme Šviheho megakáru a kousek se svezeme. Zakotvíme u hlavního stolu a jedeme do plných.

Ročník opět luxusní, leč poklidný!!!

Účast: Hóna, Lasi (Eda), Sekouš, Švihák, Evča, Mates, Danda, Terka, Kape, Ondra, Marzák, Romča, Emil, Berta, Honys, Dejv, Lebka, Evča a Ronja

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.