DALŠÍ AKCE: SJC Koniáška, Silváč, Alpy

Dřevěnická Xterra

3. srpna 2009 v 11:16 | Sekouš
To co ze začátku dne vypadalo jako normální závodní den se zvrhlo v brutální déšť a krupobití, které málem zabilo pár členů BT a jejich manželky, ale nebudeme předbíhat.

S klukama krom startu a cíle jsem se moc neviděl, takže tento závod budu spíše hodnotit ze svého pohledu. Ráno klasicky vstávám a dávám snídani. Poté se jdu s Michalem Navrátilem rozplavat do Jičínského bazénu. Už od rána se střídá cca 15min déšť s 45min sluníčkem. Vždy když vyschne silnice začne opět pršet a toto počasí se v podstatě drží stejně až do startu závodu. Po plavání v bazénu vyčkávám na vyschnutí silnice a rozjíždím se na kole do míst startu závodu. Odprezentuji se a jdu si proběhnout jedno kolečko běhu. Po příběhu již potkávám Drodu s Holym v depu. Droboj jsem půjčil triatlonový trenky aby neměl z plavek ještě větší vlčka než na soustředění v Moravci :-). Čas běžel a start se přibližoval. Čekání nám zpříjemňoval déšť, který věstil, že letošní trať horského kola bude procházka rájem :-). Cca ve 14:00 startují ženy, kde má BT taky jedno zastoupení v podobě mé sestry Blaženy. Cca 5min po nich startují muži a veteráni v druhé vlně.

Závod: Vybral jsem si relativně dobrou startovní pozice s ohledem na boční vítr, který měl tendenci stahovat plavce více doprava než by chtěli. Od startu jsem byl v první skupince a postupem času (již na první bojce) jsem byl první. Tuto pozici jsem si uhlídal až do závěru plavání. Relativně rychlé depo a ve chvíli když jsem vyjížděl z depa, skupinka pronásledovatelů teprve začínala vylézat z vody. V ní nechyběl Droda, Michal Navrátil, Leoš Roušavý…Taktika byla jasná udržet do sjezdu kontakt s první skupinou, proto jsem první polovičku závodu pořádně nakopnul. Když jsem se na Kumburku (cca ½ cyklistické trati) otočil a podíval za sebe a nikoho neviděl (cca 90s náskok) spadl mi kámen ze srdce. Sjezd jsem už jel na pohodu a hlavní bylo nespadnout a moc neriskovat. Do depa jsem přijel první více méně bez problému. Jediné co se moc nezadařilo bylo vyndání nohou z treter. Jednu tretru jsem omylem vyškubnul z SPD a dojel s ní v ruce. Po výběhu z depa mi hlásili přijíždějící dvojici pronásledovatelů Roušavý a Bergr. Bergr je kámoš z FTVS a je to bajker, takže běhat neumí a Roušavého jsem doposavad neznal a proto jsem raději první polovinu běhu šel namax. V druhé půlce jsem zvolnil, protože protivníci neměli sílu atakovat první místo a v poklidu jsem si doběhl pro prvenství.

Větší boj se ale odehrávat za mnou. Droda versus Holy. Droba měl po plavecké části značný náskok na Holyho, ale ten se na něj fantastickým kolem, kousek po kousku dotahoval. V druhém depu se oba potkali a běh sliboval slušný souboj. Droba měl výhodu náskoku cca 30s, ale papírově lepší běžec Holy určitě nebyl odepsán. Nakonec to dopadlo jak dopadlo a Droda udržel cca 30s náskok až do cíle.

V ženách se Blaženě povedl nevídaný kousek a závod byla schopna i na trekovém kole dokončit. Celkové 4.místo pro ni bylo dostatečnou satisfakcí za vynaložené úsilí do závodu.

1., 6. a 7.místo pro BT hodnotím velice pozitivně a soutěž teamů jsme jednoznačně vyhráli :-).
Droda zkouší sexy komplet, bohužel v něm nezávodil

Hóna a Pidin na vše dohlížejí a kontrolují z vyvýšené pozice

Start žen, Blažena je na fotce nejblíže

Start muži, zhruba uprostřed bych řekl že plave prsa Holy

Blažka si suší vlasy

Sekouš vybíhá z depa

Droda a Michal po výlezu z depa

Droda vyjíždí na kolo

Holy vyjíždí na kolo

Sekouš se vrací z kola a tretrou v ruce

Droda se vrací z kola

Droda v depu a záda jsou nejspíše Holyho

Droda vybíhá z depa

Sekouš a cílová rovinka

Droda a Holy v cíli

Lasi v druhém depu

Lasi na krásném 4.místě

BT opět vítězí

2 lidé ohodnotili tento článek.