BT limit nesplněn: Švihe, Lebka, Ondra, Alda.
DALŠÍ AKCE: 3.12. BT SJC Koniáška, zakončení sezóny s lehkou pařbičkou, 4.12 Mikulášák na Bradech

Únor 2009

BT na Malorce

26. února 2009 v 19:31 | Sekouš
Na letošek mám v plánu zkusit v triatlonu delší tratě a proto bude důležité především potrénovat kolo. Rozhodl jsem se zajet potrénovat do tepla s kámošo-trenérem Cogym. Původně se mělo jet na 10 dní, ale jelikož doma bylo hnusně, tak jsme vyrazili do tepla o 4 dny dřív a pobyt se protáhl na 14 dní.
9.2. 2009 okolo 20:00 vyrážíme autem do Mnichova. Abychom nemuseli platit za parkovný, tak jsme nechali auto někde totálně v píči a na letiště dojeli busem. Odlet letadla byl až druhý den v 5:00, takže času bylo dost…Prochrápnuli jsme se na letišti a v letadle a okolo 7:30 se vyskytneme v hlavním městě Malorky Palmě. Cogy v domnění, že je rychlejší a levnější taxík začne shánět větší káru do který se vejdou i naše kola zabalený v krabicích. U hotelu si borec účtuje 2x tolik než Cogy čekal a je z toho trošku nasranej, ale co máme dělat…Jdeme se rychle nažrat a v 11:00 vyjíždíme na náš první švih.

Denní program byl po dobu 14 dní téměř neměnný:
19:00 večeře
20:00-22:00 čučíme na filmy a já zkoušime místní pivka
22:00-22:30 zahájení spánku

Na Malorce je v tomto období výhoda, že se sem sjíždí cyklisti z celého světa (hlavně Evropy) a najíždí tu objemy. 80% cyklistů vyjíždí v 10:00 a tak stačí přijet na hlavní silnici kudy všichni jezdí a počkat si na ideální balík pro daný den. My jsme jezdili nejčastěji s Angličanama, Belgičanama, Nizozemcema a Čechama. Teplota byla okolo 13-15°C.
Zvolili jsme metodu švihat každej den a nezařadit regenerační den. 9den jsem toho měl plný kecky, tak jsem to vzdal a dojel na Hotel dřív než bylo v plánu a odpočíval, ale přesto jsem ten den najel 80km. Pokud se jelo do 150km tak jsem chodil na 50min klusat podél pobřeží.
První týden jsem se trápil, ale když už jsem se rozjezdil byl jsem schopen předvést pár slušných nástupů v kopcích i na rovinách. Největší úspěch 5.místo na místním kopci, který se jezdí jako závod od spodní křižovatky s Belgickým teamem Rabobank.
Součty po 12 celých dnech a 2 polovičních (příjezdový a odjezdový)
1950km za cca 66hod + 4 běžecké tréninky (40km)
Foťák jsem si na kolo nebral, protože na focení nebyl čas a když už se zastavilo byl jsem rád, že jsem se stihl vychcat. Proto moc foteček nemám, tady jsou ty nejlepší.

BT degustuje pivka na Malorce

Cogy

Chrápu

Výhled z pokoje

Pláž

Se stolečkem do Japonska

25. února 2009 v 15:29 | Dram
V pondělí v jednu hodinu byl sraz na letišti ve Vídni. Aby tým českých LOBáků mohl
odletět do Japonska. Přijel i Zamboj se svým letadlem. Nejspíš utekl od Skyeurope aby nastoupil u
British Airways. Není totiž blbej kluk! Uvědomil si, že letecká společnost, která za dobu své
existence nevykázala zisk, v době krize brzo dolítá. Ale možná ho brzy vyrazí, protože na letiště v
Londýně s námi praštil o zem jak s pytlem brambor. Všechno jsme mu odpustili, jeho bráchové co
lítají u Japan airlines s námi zacházeli jemně. Promítali nám do kabiny to co vidí oni z kokpitu. V
průběhu letu byla nuda se koukat na černou obrazovku v noci a bílý mraky za dne, ale při vzletu a
přistávání to bylo napínavý jestli se stihneme včas odlepit z ranveje, nebo jestli se trefíme mezi
světýlka na přistávací ploše. Největší frajer z bratrů Zambojů byl ten poslední. Ani trochu mu
nevadila vrstva sněhu do který přistával. Asi měl dobrý zimáky. V letadle měli japonský pivka,
nebyly špatný a docela zabíjeli.

Helče zapomněli z Londýna odeslat bágl, nejspíš za to mohl ten týpek v turbanu, kterej nás
prohlížel při bezpečnostní prohlídce...Snad jí do konce pobytu přiletí. Japončíci jsou moc hodný, ale
nerozuměj anglicky, což je celkem blbý. Usmívaj se, klaněj se a trvá jim to strašně dlouho, jo a ještě
divně choděj, jak říkal Lauič. Na hotel jsme přijeli v půl dvanáctý v noci a přesto že měla být
restaurace zavřená, pohostili nás. A když viděli, že nevíme co s tím jídlem dělat, tak nás málem i
nakrmili. Na pokoji nás čekal záchod s análním vodotryskem a vyhřívanými prkýnky, na kterých
budeme nejspíše sušit ponožky, protože tu nemají topení a topí klimatizací.
Ráno nás čekalo dilema v podobě výběru pěti restaurací, ve kterých jsme mohli posnídat.
Těžkej luxus...

Hotel je velkej jako prase, celej ho přejít na dýlku trvá 8 minut. Ale podmínky na lyžování
stojej za pendrek. Japonci asi neběžkujou tak tu jezdíme na sjezdovkách mezi místníma
snouborďákama. Až budete někdy chtít na sjezdovky, nebo na snouboard, tak jeďte rozhodně sem
na Hokaido! Dva a půl metru prašanu a na sjezdovkách skoro nikdo není!
Jediný co v pokoji topí je záchodový prkýnko, tak na něm sušíme boty.

Ještě nikdy jsem nejedl tak jako tady. K večeři si můžem nabrat deset druhů masa, suši,
salátů, desertů a zmrzliny. A všechno chutná výtečně!

Samo že tu je i herna s matama na posouvání penízků.
Dnes jsem měl souboj s mořskou obludou, nakonec jsem ji snědl.
Zpívající fontána, Křižík hadr.
Jako trenink jsme měli mistrovství Hokaida, Dram byl trochu nervozní, ze pred ním startuje švédka a pak nechtěl vystřílet všechen střelnej prach pred banketem (moc toho prachu totiž neni).

Bára má stříbro!

Dneska to zacinkalo a Bára vypálila švédkám rybník. Helča skončila pátá, což je taky luxusní výsledek!
U Drama to po sprintu, ani na klasice nezacinkalo. Priste si vezmu pod kombosku BT drezík a jedu minimálně na velkou bednu!
U tohodle týpka jsme se nemohli dohodnout jaký pohlavý zastává.
V hotelu paří tahle luxusní kapela, je jako živá!

Nominace MS Japonsko

15. února 2009 v 22:49 | Ďunďa |  Jak to vidí Ďuďu

Tak to tu mame, ocekavana nominace na lobacke mistrovstvi sveta v Japonsku je tady. Copak na bic pripravil?

"Sterbinky": Helena Randáková Helena, Barbora Chudíková, Hana Hančíková Hana a Simona Karochová..asi se tati sestava dala ocekavat. Do nominace mohla zasahnout jeste Zuzka Stehnova, ale jak avizovala na Valecove, moc to nevidi.

Anakondy: Jan Lauerman, Jiří Bouchal, Škoda Jakub, Michal Drobník...Vodra je skoda, chudak se zranil na Ski o-tour, ale takovy je bohuzel sport. Ale mame velkou radost, pac se nam nominoval velky aligator Bejzi a kdyz se to docetli Japo
nky, uz psali mail ze se tesej jak za mlada!!

Tak si to shrnme..asi se to dalo cekat. Po zraneni Vodra, vubec. Kdo ma sanci na uspech? urcite si budete moci vsadit na lilitipu..ale nazor poradce boolmakra..dva pary, lauic a zena, skodik a sikar - to proste nejde..uz nejsme tak mlady, aby se uzivalo a zavodilo. Hanka, u ty nikdy nevime, minulej rok zajela pekne. Jirka mozna, ale zkusenosti budou chybet. Tak nam zbyva Helenka, ale pribyvajici vek dela svoje. Proto ja rikam po delsim vyzkymu...aligator, velky zvire, ma ve zvyku zautocit necekane, zezadu aj i zepredu..nelze predvidat jeho kroky. Z tohoto duvodu je u me hlavni kandidat na uspech!

Za nominaci je urcite nutné Bicinduse pochvalit.

Ale nabizi se nam otazka, loby japonsko, zase nakladna akce jako prdylka..zavody u nas bez vyznamu, po loukach a to jeste dva dny predem nevime..jako letos musime jezdit za tezky prachy do zahranici.. Takze, kua, prosim o osamostatneni lob..podporujme: vodr, lauic a aligatora bejziho!! A mozna Barumku, ktrera si stejnak lita a vsechno cvaka sama, neco jako Záhrobinda.

Good luck!

Velikonoční soutředění 2009

12. února 2009 v 14:02 | Ďunďa |  VT - BT
Bejci, podávám tady návrh na Velikonoční soustředění, aby jsme měli na jarní část sezóny na ty krátky traťe formu

Sobota: odjezd v ranních hodinách
zaběhnout druhou etapu na Pražských velikonocích
oběd: párek a jednička
přejezd na odpolední fázi, která by se dala spojit se soustředkem ládi hrubýho
večír totální vyndavačka ve spartě spolu s kotlářkou a veličenstvem
spánek v Termitu

Neděle: dopoledne etapa na PV
odpoledne trénink s Ladou
prijezd do Jc ve vecernich hodinach
kalba

Pondělí: šukačka jičínskejch holek

Kotlářka pořádá závody od pátku do neděle, takže bysme stihli dve etapy a navrhuji bezet trat T6. 6 kiláčků mi přijde ideální jak délkou, tak i cenou. Ta je 200, jinak za 3 dny v H21 to je 400! Obe etapy se pobezi na Enklávě, což mi přijde docela pěkný terén.

V případě, že by nešlo zajet na láďovi tréninky, uděláme si svoje..map máme v okolí celkem dost!

Auto bych moh nejspíš kdyžtak vzít..