DALŠÍ AKCE: SJC Koniáška, Silváč, Alpy

Srpen 2008

Turistika a sporty v přírodě aneb kurz FTVS II.

31. srpna 2008 v 14:51 | Sekouš
Den 21.8.2008 pro mě začal trochu nezvykle. Musel jsem vstát v půl čtvrtý a s báglem a Hónovym kolem zabalenym ve futrálu, dojít na busát a čekat na bus, kterej mě má odvézt do Hradce a z Hradce přímák do Stráže pod Ralskem. Bus do Jičína přijel s 20min opožděním a proto Soňa musela skočit pro auto a hodit mě do Hradce. Jinak bych bus nestihl. V Hradci již vše proběhlo hladce a já mohl nasednout do busu a odfrčet směrem na kurz. Okolo půl jedenácté jsem byl na místě a po hodinové cestě do tábora už jsem začal doufat, že nejhorší je za mnou.
Bydleli jsme v dvouchatkách složených z dvou místností (jedna místnost pro 4 lidi). Okolo nás les a cca po 200m směrem dolů od tábora tekla Nežárka. Les byl plnej překážek a prapodivnej prolejzaček.
Po sdělení základních informací od vedoucích jsme se rozdělili do 5 družstev po 12 lidech a show začala.
Den probíhal následovně v 6:30 budíček s rozcvičkou a koupáním v nejbližším rybníku, cca 2km od střediska kam se jelo na kolech. Tam jsme se omyli v 15´C vodě a mohlo se jet na snídani. Ta začala v 7:15. Od 8 hodin do 9 byla přednáška číslo jedna. Po přednášce jsme měli asi 15min čas, než začal dopolední program, který trval do 12:30 (to byl čas oběda). Dopolední program zahrnoval různé hry v přírodě jak s pomůckami, tak bez, týmové hry, průpravu na orientační běh popřípadě celodenní výlet na kolech, horolezectví…. Po obědě jsme měli čas do 14:00, kdy začal odpolední program, který byl obdoba dopoledního. V 18:15 večeře a hned po ní vyhodnocení dne, kde nám bylo zděleno co bude následovat další den. Po vyhodnocení cca od 19:00 byla na plánu další hodinová přednáška na témata, která si moc nepamatuji jelikož jsem spal J. Pokud se nehráli noční hry, tak jsme od 20:30 začali kalit a doufat, že následující den nebude, tak nahuštěnej jako ten dnešní. Bohužel toto přání se nám nikdy nesplnilo.
Program se téměř neměnil krom celodenního výletu na kolech, který jsme si museli naplánovat. Nakonec jsme ujeli 102km a byla to docela prdel. Předposlední den se pořádal závod v orientačním běhu. Vzdušnou čarou 7km a 12 kontrol. Rekord trati je starej asi 10 let a drží ho ňákej orienťák, co byl v tý době v repre a běhal dost slušně. Jeho čas 35:… já měl 42:15 a běžel jsem téměř bez chyby. Je pravda, že jsem šel na jistotu a postupy byly dost zdlouhavý, ale krom jednoho případu mi to přišlo výhodnější. Druhej měl 54:… a pak to bylo poskládaný po minutách… Takže BT opět závodníka na bedně a večer jsem se mohl s klidnym svědomim zkalit.
Když bych to měl zhodnotit, byl to docela hustej kotel. Jen mě trochu sralo, že jsme měli málo volnýho času. Od rána do večera jsme byli zatáhlí do programu kurzu a člověk se moc nevyspal.
Teď pár foteček pro pochopení:
1. Kámoš v pozadí co se vydává za člena sekty
2. Ukázka pár přírodních her s kterejma jsem bojovali
3. Sekouš slaňuje asi 40m stěnu (měl jsem docela bobky u prdele)
4. Vedoucí naší skupiny si v jednom městečku docela luxusně zaparkoval kolo o lavičku (zaměřte se na přehazovačku)
5. Řízek z Tanvaldu, vůbec se toho nebojí :-)
6. Šlofíček na náměstí při celodenním výletu na kolech
7. Další zajmavej exot, hlavně mě rosekali jeho brejle na špagátku
8. Asi největší štěrbinka z našeho teamu :-)
9. Pro mě nejhorší překážka ze všech. Po řebčíku vylízt na strom kterej byl cca ve 12metrech a pak se dostat po kládě která se zužovala na druhý strom. Z druhé strany se rozeběhnout a skočit dolů (byli jsme jištěný na laně)
10. Přejít přes řeku a nenamočit se , holkám se to moc nepovedlo
11. Přejet řeku na kladkovým systému a nenamočit se
12. Dřevorubec teamu
13. Nás team
14. Cca ve 4 ráno poslední den jsme úplně na sračky skončili v lanovejch sítích s vedoucím skupiny (ta holka co se ksichtí je orientačka, nevim jestli znáte???)
15. Takhle jsem skončil poslední večer u ohně. Usnul jsem na lavičce a celýho mě zamotaly do hajzlpapírů :-)

TAEKWONDO ROVNÁ SE OB?Aneb najděte pět rozdílů...

25. srpna 2008 v 1:13

Někomu holt vadí pozdní příchod do tělocvičny, jinému zase být bez medaile...výsledek bude ale vždy stejný...

A ten hlavní rozdíl? Na jedné straně věčná sláva+doživotní zákaz činnosti (i pro snaživě uklidňujícího trenéra) a na druhé pouze věčná sláva...

Tour de GRASS SKI

17. srpna 2008 v 16:47

... aneb jak jsme potkali pana Piláta..

Čtvrtek odpoledne - E1
Šutr ráno jde ještě do šichty rozbrousit si pár plastíků aby bylo za co lyžovat. šichta mu končí ve 2hod a tak frčí rychle domu, neb je naplánovaný odjezd v půl třetí. Ale v práci se šušu dozvídá, Libe si doma zabouchnul klíče a tak přijede s menším zpožděním. Problém nastává, když šušův mladší bratr je na kole někde na pivku a Libe nemá na čem frčet, tak osedlává starou křachsnu u který nejde dát ani sedlo vejš. Naštěstí pár minut přešdodjezdem přijíždí bratr a kolo Libemu pujčuje. Zkušenej Ďunda doma vytisknul mapu, takže aspon víme jak jet. Úkol je jasny, zadna zastavka na pivko driv nez v Hradci nebude, nastíháme. Breme to nejkratsi cestou a pak to mrdkáme i po státovce ve vzduchovým vaku kamionů. Libeho 90kg z kopce slušne valí a takl se Šusu dostává na poslední místo. Na kuráz ještě vyndává Dunda SKRUFA, aby to lépe jelo. Po 2,5 hodinkách se dostáváme do Hradce Králové na první obcerstvovací stanici. Loupame tam 2ku Zlatopramenl, necháváme si v Cyklo kiosku seridit kola a frcíme dal. Placame holky na inline stezce po zadecku a ujízdíme aby sme nedostali do drzky od jejich nabijeců..:-) PO 10km dalsí zastávka, tam loupame ještě jednicku a Libeho tousty, který pro nas nadelal.. Do cile nám zbývá ještě 20km, ale mi to prokladame ještě jednou zastaveckou, kde foukama jednicku a na cestu si pujcujeme louce, protože uz je tma jako v pytli a cesta nam vede přes les. Po prijezdu k Pilatovi na chatu jsou na nas vscini nasrany a nechtej nam dat ani ugrilovany maso, na který sme jim prispeli 200kc..:-( Davame si chleba, parek a jdeme k Pilatovi na Jednicku za 14kč. Par jich tam foukame, bavime se strasne sproste a Bič nemůže ani chlastat protože rano jede za štětkama do Pardubic. Dunda si zapaluje cigarko, Šutr dojída preclíku od vedlejsiho stolu a Libe po nich dopiji skorem cele pivko..
Pátek ráno - E2
Šušu vymyslel, že první část cesty k Hobemu BTčko poběží a nechá se cestou, respektivě za Borohrádkem nabrat zbytkem. Pro některý to bylo ranní proběhnutí na pohodu, ale třeba pro Liliho asi třetí běhání od ŽA v Jihlavě a táhněte si sebou 90kilo…Ze začátku to ještě šlo, i když ve vedení se držel Šušu a Bibi, zatímco Ďuďu a Lili to jistili ze zadu…Lili se dokonce vysmál Šušuho nabídce vrátit se a jet autem, jenže po občerstvení u studánky Lili totálně vypadl z tempa, zatímco Ďuďu chytnul druhej dech…takže 300metrů ztráta na vedoucí pozici nebyla pro Liliho výjimkou… Šušu s Bibi ještě zvládli cestou trochu zabloudit a vymysleli konec běhu po silnici, což už nasranýho a totálně vyndanýho Liliho dodělalo, takže do cíle E2 se dostal ze ztrátou cca 15minut na peloton a lídra etapy…no pro Liliho z toho plyne jedno, bez kvalitního tréninku může na obhajobu 4 místa na megatlonu zapomenout…pro ostatní pochvala!
Pátek kolem poledne - E3
Šušu sice říkal, že Hobeho grass-ski areál nemá moc promakanej marketing, ale nebejt dvou cedulí, který zbyly po závodech, tak tam ani netrefíme. Našli jsme parádně zařízenej areál a Hobe se Soňou na nás už čekali a těšili se, jak si na těch ďáblovejch prkýnkách rozbijeme prdel. Každej vyfasoval kevlarovou helmu a šlo se válčit na svah. Nejdřív jsme drandili jen na kolobrndách a tříkolkách. Tříkolky neměli chybu! Na mokrým trávníku házeli zabijácký smyky a převrátit se skoro nedali. Prostě parádní dopolední adrenalin.
Ovšem to byla jen rozcvička před tím co přišlo po výborným obědem od Soni. Hobe každýho vystrojil chráničema jako robokopa. Péťa Čech hadr! Promazal už tak pekelně rychlá kolečka a soutěž o prvního chycenýho zajíce mohla začít. Vyhrál tušim Ďuďu. Bibi se nenechal zahambit a nechal na sjezdovce dech. Všemu nasadil korunu Lili, kterej se sbíral asi 40 minut a k tomu ještě rozbil vázání. Za brázdu, která zbyla po jeho brždění by se nemuselo stydět ani středně velké velkorypadlo.
Odpoledne padla na svah hustá mlha a my mohli jezdit jen díky svítícím dresíkům. Nakonec nás stejně přomohla žízeň.
Pátek odpoledne- E4
Po přežité smrti jsme se všichni i s Hobem a se Soniou vypravili (200m autem) do Čenkovického centra dění a to místní hospy. Tady nás přivítal nejenom gambáč za 15 a smažák za kilo, ale i Ivan Uvízl jako vrchní v celé své kráse. Začali sme lámat jedničku za jedničkou, vyjma řidičů, kteří si dávali půllitru čistý vody případně kofču…Netrvalo dlouho a k vedlejšímu stolu si to přihasil Jiřin s Barkou, čím se nám potvrdila spekulace ohledně Valečova…Jiřin s Barkou začali dostávat pochopitelnej kouř, hlavně od neřidičů Ďuďu a Liliho, kteří dnes výjmečně nezůstali pouze o jedničky…Za chvíli už to nevydrželi a klidili se, což by nikoho rozhodně nerozhodilo tak, jako když cestou na WC potkáte Zuzku Stehnovou…jako nevím jestli je to nastrčenej SHK agent či co, Valečov bych jí ještě odpustil, ale tohle už bylo i na nás moc, takže sme radši začali rešit kdy a kam pojedem…Jelikož ridič Hobe, už nebyl skoro řidič, i když se kasal že těch 250metrů zpátky by dal, začal nás se Soniou ukecávat ať zůstanem do rána. S tím, že je škoda rozpouštět takhle dobře rozjetou skupinu, jenze spani v Cenkovich se nelibilo nekomu a prejezd všech do Horniho Jelení zase jinymu a tak musela přijít na řadu svobodná a hlavně tajná volba. Hlasovací právo měl každej, kdo chtěl dneska zakalit, tedy všichni kromě Toma a Máši, kteří dostali fuknci volební komise…Nejdřív přišla na řadu kontrola totožnosti (OP případně řidičských průkazů) a rozdání hlasovacích lístků (ubrousek). Systém voleb byl jasný, kdo ubrousek protrhne hlasuje pro Jelení, kdo ne chce zůstat. Volba byla samozřejmě tajná a tak se ubrousky vkládali do BTkšiltky…

Hobe s Soniou..

Vrchol sezóny je za náma - 2nd PLACE

10. srpna 2008 v 14:04 | Ďuňďa
Jedno odvetvi z OH v Pekingu se zatoulalo i do České republiky. První den her, tedy 9.8.2008
při zavodech Czech 5 days in Svata Katerina 9.8.2008.
A co to bylo?? No preci -
Beer relay neboli pivni stafety - specificke odvetvi orientačního behu. Poradaji se jiz několik let a na "trune" se vystřídalo uz mnoho bejku. Před par lety po vzniku oddilu Beermental teamu, se tento klub radi mezi spicku. Bylo tomu tak i letos.
V patek, den před vypuknutim se pouze 3 btckari sesli v centru zavodu. Byli to Bic, Dunda a Sutr. V tomto slozeni i bezeli. Tento vecer se slo brzy spinkat, trochu starnem a sily na sobotu jsou potreba. Jenze doslo k malemu prekvapeni. Ve 4 rano u nasich stanu bordel jak svina. Spousta lidi probuzenejch, nasranejch. Cekalo se jestli neprestanou, ale v pul paty zadna změna, tak Dunda musel vylezt ze svého vyhrateho spacacku a vynadat jim. Vynadat, trochu jim nandat. Nastesti pro nas pochopili a mohlo se spinkat dal. Kdo tento bordel delal, se uz nedozvime, asi se nam uz účastnici nepreznaji, neboť by jim určíte hrozil banan jak prdel!
Sobota: dopoledne nas ještě ceka rozklus na zkracene trati v klasickem orientaku a pak uz nic nebrani se soustředit na vrchol sezony. Nervozita je velika, preci jenom jde o prestiž a také OBHAJOBU, a ta je hodne tezka prace. Docela dobře to rozjeli Prazsky kurvy, který se před startem posilnili svijankama. Pozdeji uvidime ze to mozna není zas tak spatna priprava.
Start po pate hodine. Btcko rozklusane, sice nervozni, ale pripravene na závod. Na startovni care se seslo téměř 20 stafet a i par stafet zenskych. Mezi favority patri krome Btcka Prazsky kurvy ve slozeni Zhaly, Myro a Bet. Dále stafety zabin a sumperka, ty sly ve slozeni Vojta, Zaloudik a Poklupek. Nesmelo se zapomenout na nevyzpitatelne Estonce a také stafetu ve slozeni Bokovka, Baron a Lebka
Cekaly nas 4 kola a finale. Bezelo se systémem skorelaufu. Kazde kolo mělo okolo 1 km a jelikoz kazda stafeta mela stejne kontroly, byl to spise bezecky závod.
První kolo: vyborne rozbiha bic na prvnim fleku, dunda naskok udrzi a sutr si v pohode hlida postupovy flek. Uz v prvnim kole sme se vykoupali v Rybníčku, takze byla trochu zima pozdeji, ale rozbehalo se to.
Další kola uz byla velmi vyrovnana. Muselo se jit naplno. Na prvnim useku dobihal vcele bic a zhaly a vojta kralu, kterej uz v dalších kolech hazel kosicky, ale na behu to vždy dotahl. Druhy usek si hlidal dunda, myro, dobruska a vždy kvalitne zabehl Michal Bialozyt. Rozhoduji bylo 4 kolo, kde uz slo o vse, tedy o postup do finale. Btcko si vse pohlidalo a s prehledem postoupilo. Spolu s nim také Prazsky kurvy, stafeta bokovky a dále repre Estonska.
Finale: bezela se klasicka trat s danym poctem kontrol o delce 2.5 km. Závodnici si mohli vybrat z jake strany to pobezi. Také se exovali 2 pivka. Tudiz uz nechybeli samozrejme kosicky v podani estonska a Lebky . Postup zleva zvolil pouze Bic. Az na estonsko vybehli skoro všichni stejne. Bic podal vynikající vykon a vytvořil slusny naskok pro ostatní. Dunda neexoval az zas tak spatne a okořenil to docela slusnou kosickou. Jenze vynechal kontrolu c.3 a musel 2x do vody, coz byla docela slusna ztrata. Ale nastesti myro také hodne chyboval, takze sme dobehli téměř stejne. Bohužel nas dotahlo i estonsko, zato baron uz hodne ztracel. Na treti usek vybihal první sutr, ale bet vyexoval snad za pul minuty a jeho behu se nemohl nikdo vyrovnat. Bohužel se za beta zatahl i estonec a visel za nim. Oba sli postup zprava, sutr zleva. V pulce trati bylo jasne, ze prazsky kurvy si jdou pro vitezstvi. Jednalo se uz tedy o to, zda sutr dokaze pribehnout před estoncem. Ten se uz vynoroval skoro z lesa a také sutr na druhé strane. Nasadil jeho "kachni" J styl a tri vterinky protal cilovou caru před estoncem. S minutovou ztratou dobehl bokovka.
A LINUSKA na zaver
Nasledovalo vyhlasko, které bylo na molu hnedka u vody, takze pro vyndany jasna práce koupacka;) ještě s nocnim byly vyhrany tri medoviny, takze o vecer bylo postarano ;)
Pro btcko myslim ze zadna ostuda, pristi rok uz nam snam behoun nerozda banany a bude nas vic ;), vidim to skoro na tri stafle, bic+dunda+sutr+libe+svihak+tom+mazo+kody+holly a ty prazsky kurvy alis. Bratrstvo kocici pracky rozsekame ;) a taky ty ostatní!!
Pristi rok pivni botas, kde napravime reputaci (dunda snad nebude kosit) a taky pivni bohemia!
Ještě by to chtelo podekovat kouci hollymu, dobře to oukoucoval, uz před startem, kdy vypil sam litr a pul vinecka J
"Pane Kape, jak to vypadá s filmečkem z pivních?..."
Kape: "Zdarvim BeermentalTeam! tak konečně se mi podařilo uploadovat krátký video z pivních (trvalo mi to nejmíň hodinu), tak se koukněte sem:"

Eva a Vašek aneb Šušu, Kape, Rope, Švihe,... v akci

5. srpna 2008 v 23:11
04.08.2008 - 5 ETAP VALEČOV - 2. - 4. 8. 2008 - Velké poděkování patří všem pořadatelům, kteří se na přípravě podíleli i všem, kteří na závodě pracovali. Závod byl úspěšný jak po sportovní, organizační tak ekonomické stránce. Malé chybky ve stavbě tratí budou pro nás poučením pro příští ročník. -jh-
Jak to vlastně bylo?
BTčko se opět po dlouhé době schází. Přijíždí v pátek aby zakalilo s Evou a Šaškem. Přijíždí i Rope a jeho pohledy a hnedka se pouští do řeči s kámošem kastelánem. Na hradě s náme popíjí i pan Kape a jeho kámoška pro všechny.. :) Kalbička bylo poklidná, protože roznos kontrol 4x denně není žádná sranda. Po společném tanečku větší části BTčka se 60nicema se odebíráme ke stánku s langošema, ukecáváme cenu na pětku a jde se spát.

Ale tohle nemá obdoby!!

Druhý den BTčko popíjelo jedničku v ústraní od všech zkorumpovaných orienťáku na hradě Valečov, kde se scházela skupinka chystající se na noční prohlídku hradu.
Svěřenec LPU si začíná hrát na pana kastelána a celý dav znechucuje svými kecy. Po pár minutách děti začínají brečet a odcházejí spolu s jejich rodiči spát. Po chvíli snažení odchází i pan kastelán. Libore, není tohle taky náhodou šikana, nebo jak bys to pojmenoval??
Co následuje:
Jeden z ŠIKANÁTORU chčije na kastelána z hradeb, je toto normání nebo se jeho chování podobá členům BT? Spí s dalšímy v kempu načerno a druhý den odjíždí domů, závody u něj nejsou na prvním místě!

Následky:

- Omluva od pana Havlíka starostce, manželce kastelána a panu kastelánovi.
- Slib že ve 22:00 bude v centru klid, jinak je pro vždy závodům na Valečově konec!

RN, už jsi se z toho dostal? A už pracuješ na článku "Jak dlouho nás budou terorizovat 2"? Pro každého stejným metrem, to ti nic neříká?

BÉĎO, srovnej si své členy.

Libore, další naznaky šikany, ne?

Pane Běhoun, to je na 2měsíce stop, ne? Spaní na černo.